Winter is here!




Danas sam se smrzla dok sam se slikala za blog! Ali morala sam da iskoristim dok je jos uvek napolju ❄️❄️❄️ da se slikam. Obecala sam da cu redovno blogovati, ali nista od toga. Po meni je mnogo teze slikari se svaki dan za blog, nego snimati se. Kad smo kod snimka najverovatnije cu danas da ubacim Winter Makeup Routine sutra.

I jos jedna stvar! Vreme je da proglasim pobednika giveawaya! Obecala sam da cu ime osobe objaviti u sledećem postu! Pobednik je Selena Milicevic! Cestitam, poslala sam ti poruku, pogledaj! Jako je teško izabrati pobednika pa sam ga izabrala preko sajta random.org. Ostalima želim vise sreće drugi put!





























Dzemper- New Yorker

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

49 коментара:

  1. Čestitam pobednici!
    Gde si kupila kaput, baš je lep, a i torba. :)

    teodorassmallworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista lep post!
    Pozivam vas sve da posetite negailepota25.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Torba je prefora:D

    P.S.Možemo se followati putem GFC-a ili google+.Ako si za, ostavi komentar na mome blogu.;)
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Lep post:-)


    http://everytteens.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  5. http://mynewblogmfashion.blogspot.com/
    pogledaj moj blog]
    lep post

    ОдговориИзбриши
  6. Svidja mi se tvoj autfit samo mislim da bi mozda trebalo da ubacis nesto da razbije crno-sivu monotoniju: komad nakita,torbica mozda cak i u obzir dolaze crvene pantalone
    Pozdrav!!!!!
    Pogledaj moj blog
    http://mynewblogmfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. http://mynewblogmfashion.blogspot.com/
    Pogledajte moj novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман17. март 2015. 10:39

    NE SVIDJA MI SE TO STO NE ODGOVARAS NA KOMENTARE!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Uclanite se na ovaj blog, pratite nas, juce je napravljen. :-)
    http://fashionforeverybodyyy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман22. јун 2015. 10:07

    Slike su stvarno predobro ispale, čime si slikala?
    Gde si kupila lančić i prsten?, perfect su *-*
    Pošto nemam facebook,moram ovde da ti napišem mišljenje:
    Ti si moja omiljena youtuberka, kvalitet videa nije baš neki ali tvoji videi su mi jako zanimljivi, obožavam da gledam tvoje Haul videe *-*
    Bolja si čak i od Bethany i sviđaš mi se mnogo više od nje jer ti pričaš na srpskom i češće objavljuješ videe. :)
    Pošto sam zaboravila šifru od google+ naloga postpisaću se kao "Anonimno'..Pošto sam 'anonimna' da ti kažem kako se zovem: Kristina Marinković, komentarisala sam tvoj video na yt-u :)(čisto da znaš ko sam hahaha)

    ОдговориИзбриши
  12. Jano,najbolja si,i najlepsa **** Pozz !!!

    ОдговориИзбриши
  13. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  14. Prelep post.Odlična kombinacija.Pokloni su divni,zaista.Volela bih da postanem "blizanac" sa tobom i dobijem tvoje prelepo ukraseno pismo.Neverujem da ću dobiti,ali...Moja si omiljena youtuberka.Prelepa si.Čestitam na 13.000 pretplatnika i 2.000.000 pregleda.Pozdrav❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман23. јун 2015. 09:31

    Najlepšaa!! Uradila sam sve za Giveaway :))
    Volela bih da postanem blizanac sa tobom...

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман23. јун 2015. 09:33

    Najlepšaa!! Uradila sam sve za Giveaway :))
    Volela bih da postanem blizanac sa tobom...

    ОдговориИзбриши
  17. Draga Jano, na tvoj kanal sam naletela slučajno i zavolela sam te veoma brzo. Od tada pratim tvoj svaki video. Volim te samo tako nastavi. Volela bih da budem pobednik i blizanac sa tobom. ❤
    Bićeš bolja od Zorannah veruj mii ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  18. Draga Jano, na tvoj kanal sam naletela slučajno i zavolela sam te veoma brzo. Od tada pratim tvoj svaki video. Volim te samo tako nastavi. Volela bih da budem pobednik i blizanac sa tobom. ❤
    Bićeš bolja od Zorannah veruj mii ❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  19. Uradila sam sve za giveaway osim komentara ispod videa zato sto mi pise da su zabranjeni iliti blokirani komentari za taj video :O

    ОдговориИзбриши
  20. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  21. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  22. Урадила сам све за giveaway!

    ОдговориИзбриши
  23. Урадила сам све за giveaway!

    ОдговориИзбриши
  24. Урадила сам све за giveaway!

    ОдговориИзбриши
  25. Урадила сам све за giweaway! :)

    ОдговориИзбриши
  26. Урадила сам све за giweaway! :)

    ОдговориИзбриши
  27. Predivna cestitam :)
    #giweaway ♥♥
    pozdrav :D

    ОдговориИзбриши
  28. Lepo je videti da ima neko ko se sminka prikladno svojim godinama. :) A eyeshadow palette me je odusevila, nijanse prelepe! Srecno u ostatku snimanja i blogovanja :)

    ОдговориИзбриши
  29. Prelepa si Jano! Kada ces opet krenuti da izbacujes postove? <3

    Posetite i moj blog danas je otvoren: http://mydarkparadise16.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  30. kada ce novi post jano?? http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  31. Jano,znam da je kasno ali slučajno sam ušla na tvoj blog i pogledala komentare za giveaway i videla da nema mog a znam da sam komentarisala,nadam se da jos nije kasno da se priključim takmičenju?najbolja si i obožavam te pozz 💗💗💗

    ОдговориИзбриши
  32. Jano najbolja si i samo tako nastavi sa snimanjem <3 <3 Pozzz :*

    ОдговориИзбриши
  33. Najbolja si Jano <3333 Prijavite se ljudi i vi na moj blog <3333

    ОдговориИзбриши
  34. Najbolja si Jano <3333 Prijavite se ljudi i vi na moj blog <3333

    ОдговориИзбриши