Kozmetika koju sam ponela na more

Dear readers,
here are makeup stuff i brougt to family vacation.
Enjoy, xxx.
__________

Dragi moji,
stalno obecavam kako cu biti aktivna na blogu, medjutim to obecanje nikada ne ispunim. Valjda nemam naviku redovno da kacim postove ovde. Medjutim ogroman broj pratilaca me je insirisao i nadam se da cu ovoga puta kaciti redovno. Letnji je raspust, a ja imam vec nekoliko postova pripremnjenih. Odlucila sam da postove na blogu kacim cetvrtkom i nedeljom. Nadam se da je to okej. Jos jedna stvar. Svaki post ce biti na srpskom jeziku, medjutim u slucaju da neki stranac zaluta, svaki post ce sadrzati par recenica na engleskom jeziku.
Pre par dana sam se vratila sa letovanja. Sa porodicom sam putovala u Italiju. Kao ljubitelj sminke i kozmetike ponela sam ogroman broj stvarcica koji mi i nije bio potreban iskrena da budem. Pogledajte neke stvari koje sam ponela ovde, a na Youtubeu imate sve. Pogledaj ovde.
Uzivajte, volim vas. xxx

Burra BB Cream

This tinted moisturizer is very interesting. When you blend it, it looks like a moisturizing cream, and when rubbed into the skin this bb cream becomes colour of your skin. It contains SPF 10.

Ova tonirana krema je jako zanimljiva. Kada se maze izgleda kao hidrantna krema, bele je boje, a kada je utrljate u kozu postaje boje koze. U sebi sadrzi SPF 10.

                                                             Maybelline Baby Lips

Well known Baby lips lipbalms. Colours on picture: Pink Punch, Intense care, Pink me up. Second one contains SPF.

Dobro poznati Baby Lipsevi. Boje redom: Pink Punch, Intense care, Pink me up. Drugi sadrzi SPF.


                                                                Labello Lip Butter-Original

Or as i like to say lip balm that can't be used up. I use this lip butter for so long but it looks like it is new. It has great moisturizes power.

Ili kako ga ja zovem labelo koje se nikada ne trosi. Koristim ga predugo i jos uvek izgleda kao nov. Super hidrira.

                                                        Maybelline color drama olovka/karmin

I forgot to film this for youtube video. It is interestig color. Between dark red and pink. Weird i know...

Ovo sam zaboravila da snimim, pa vam kacim sliku. Jako zanimljiva nijansa. Izmedju bordo i roze. Cudno znam...
      Flormar eyeliner

The ceapest eyeliner i own, but the only one I use. That says a lot. It is liquid liner.

                Najeftiniji ajlajner koji imam, a samo njega koristim. To govori dosta... Tecan je.

Aura brow liner.

One of the first makeup item i got.

Jedna od prvih stvari sto se tice sminke koju sam kupila.

                                                                         Beauty blender
I got it online.

Kupila sam ga onlajn.

Mekup brushes

They are from the same website as blender. They are great.

One su sa istog sajta kao i blender. Sjajne su.

                                                                  Moroccanoil tretman

Your hair can be really damaged because solt and sun. To keep it nice i brought this oil with me that i got in my Glam Box for may 2015.

Kosa se dosta unisti od soli i sunca. Da bih je oporavila ponela sam ovo ulje koje sam dobila u Glam Box kutiji za maj 2015.
Nail polishes
I brought only three nail polishes: white (Flormar), black (Flormar), purple (Lovie)
Ponela sam samo tri laka za nokte: Beli (Flormar), crni (Flormar), ljubicasti (Lovie)

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

22 коментара:

  1. Odlično je što ćeš da počneš da aktivno pišeš,inače super post.Ako želiš pogledaj moj blog imam novi post,ti se spominješ u njemu,pa ako ti se svidi možeš da se prijaviš na moj blog,ja sam prijavljena na tvom.
    milicaandandjela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!Bas se radujem sto cews biti aktivnija na blogu.

    Poseti i uclani se na moj blog ako zelis:joxykutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/ nov blog, pogledaj i zaprati ako ti nije tesko :)

      Избриши
    2. https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/ nov blog, pogledaj i zaprati ako ti nije tesko :)

      Избриши
  3. Meni se sviđaju sve ove stvari koje si ponela i baš su lepe.

    Flyovanje.blogspot.com
    Učlani se u moj blog i ja ću u tvoj!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. https://fashionsecretssnts.blogspot.rs/ nov blog, pogledaj i zaprati ako ti nije tesko

      Избриши
  4. Odlican post, imas divan blog i youtube kanal vidi se da se stvarno trudis.Uclani se na moj blog ako ti nije problem, ja jesam na tvoj. <3
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/recenzijamaybelline-fit-me.html

    ОдговориИзбриши
  5. Burra fantastican, Maroccan oil se i meni super pokazao, Aurine olovke za obrve su mi veciti favoriti <3
    Jesam li ja jedina koja ima problem sa prijavom na blog preko GFC-a :( Ko zna koji put mi izbacuje:

    Жао нам је...
    Нисмо могли да испунимо ваш захтев. Покушајте поново или се вратите мало касније.

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман15. јул 2015. 04:37

    Mnogo mi se sviđa ovaj post, drago mi je što počinješ više da pišeš na blogu i mnogo mi se sviđa to što pišeš i na engleskom♡
    Inače, opet sam anonimna ali ću se potpisivati sa #K da znaš ko sam hahah
    Btw ja sam ona 'Kristina Marinković' :D

    ОдговориИзбриши
  7. Gde si kupila Pink me up?

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Želiš li se učlaniti na moj blog ? Ja jesam na tvoj pa ako želiš učlani se i ti na moj . <3 i da sve pohvale za proizvode

    ОдговориИзбриши
  9. Sve je prelepo od proizvoda :)) Svidja mi se mnogo <33 Uclanite se ljudi i na moj blog http://blogteodoradzadzic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши