Llums Cosmetics



Danas zelim da vam pokazem neke Llums proizovde i kazem svoje misljenje o njima. Potrudila sam se da ih sto lepse uslikam da bi mogli da vidite sto bolje i preciznije. Ove proizvode mozete pronaci u Lili drogerijama i veoma su pristupacni. O ovom brendu sam pricala premnogo puta na Youtube-u i sigurna sam da ste delom upoznati sa njima.

U pitanju je veliki asortiman proizvoda i mozete pronaci sve. Od lakova, preko sjajeva za usne i karmina. Tu su i prelepe, pigmentovane senke, kao i bronzeri i rumenila.


Karmini

Karmini su mi definitivno omiljeni iz ove Llums kolekcije. Boje su prelepe i ima ih previse tako da ne znam koju bih pre izabrala. Postoje mat i obicni karmini. Ako moram jedan da izdvojim izdvojila bih onaj u broju 04.


 Rumenila

Posedujem cak cetiri razlicite nijanse Llums rumenila. Omiljeni mi je u broju 04 jer je divna jesenja nijansa.




Bronzer

 Senke za oci

Mozete da birate milion razlicitih boja, sve su jako pigmentovane i lepe.



Lakovi za nokte


Lakovi za nokte su takodje jako dobri. Ukoliko stavite top coat mogu da traju i do pet dana. Na slici vidite neke meni omiljene nijase. Imaju prelepe jesenje, bordo boje koje posebno volim da nosim.






Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo si nam predstavila proizvode iz LLUMS kozmetike. Ja trenutno nemam ništa od iste, ali sam planirala da u skorije vreme sebi uzmem neki lak. Slike su divne<333

    ОдговориИзбриши
  3. Prediva post,sve je preslatko <33!Fotografije su predivne,primetila sam da dosta njih hvali ovu kozmetiku,moracu da je testiram <33 :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jano, sto te nije bilo na blogu duze vreme?
    http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Baš si me prijatno iznenadila ovim postom, s obzirom da te oko godinu dana nije bilo na blogu. Ovi proizvodi mi se dopadaju, verovatno ću ih isprobati u skorije vreme. Slike su divne! Veliki pozdrav!!

    ОдговориИзбриши
  6. Čula sam da svi hvale ove proizvode, pa ću tu morati intervenisati pa i ja probati ove proizvode. Meni se jako svidjaju, a slike su predivne.

    laAdda

    ОдговориИзбриши