First Meetup, my story

Zdravo ljudi,danasnji post je drugaciji nego ostali. U ponedeljak sam imala svoj prvi meet up ikada i odlucila sam da vam pisem o tome, ne da bih se hvalila koliko je ljudi doslo (a doslo ih je mnogo vise nego sto sam ocekivala hehe) nego zato sto smatram da ce ova prica inspirisati mnoge devojke, a mozda i momke koji zele da zapocnu Youtube kanal, a iz nekog razloga to ne cine (boje se reakcije drugih itd).Kada sam u ponedeljak veče ušla u autobus da bih se vratila kući odjedom sam krenula da se prisećam svega što se dogodilo tog dana. Razmišljala sam o tome sat ipo vremena, od trenutka kada sam prvi put u parku ugledala moje drugarice, koje su do tada bile samo online prijatelji, do trenutka kada sam videla gomilu devojcica u daljini koje su nas čekale zbog okupljanja, pa sve do slikanja i druzenja sa urednicom časopisa heja! Ali sve ću vam to reči u daljem tekstu.Želim da krenem iz početka.Deset i trideset ujutru je. Posle tri sata putovanja do Beograda konačno sam stigla. Izgleda da sam prva došla na mesto na kojem je predvidjeno da se devojke (Ruža, Marija i Andrea) i ja nadjemo. Nisam mogla da dočekam da ih vidim. Sa njima sam se jako zbližila preko društvenih mreža i nisam mogla da verujem da će se svakog trenutka pojaviti ispred mene. Najzad sam ugledala Andreu i Ružu i u istom trenutku smo potrčale jedna ka drugoj i grupno se zagrlile. Marija je kasnila, pa smo se nas tri uputile u redakciju Heja. Meni i Andrei nije bio prvi put da idemo tamo i kada smo ušle uspomene su krenule da naviru hahah. Pričale smo sa urednicom i toliko sam stvari saznala od nje...Od toga koliko je zapravo teško napisati jedan časopis, do neki stvari po poznatim zvezdama koje malo ko zna! Bilo mi je mnogooo zanimljivo i jako krivo kada smo morale da krenemo, medjutim sigurna sam da cemo se opet videti! U redakciji smo imali i slikanje za isti časopis, tako da ne zaboraite da kupite Hej 3.  avgusta jer cemo se Andrea, Marija, Ruža i ja naći u njemu. Zatim smo se peške uputile na meet up. Dok smo išle ka tamo, neprestalno smo spominjale kako ne mozemo da poverujemo da idemo na sopstveni meet up. I dalje ne mogu da poverujem! Hvala vam! Kada smo se približile lokaciji meet upa u daljini sam videla neku gužvu i odjednom je srce krenulo jako da mi lupa. Inače sam opuštena što se tiče youtubea i tako tih stvari i po prvi put sam se uplašila. Videla sam kako nas je jedna devojčica zapazila u daljini. Zatim i trća, pa i četvrta. Osećaj je bio divan, jer svakim danom vi mi pružate ogromnu podršku i uvek sam želela sve da vas zagrlim, a sada su neki od vas bili ispred mene. Da budem tačnija vas pedesetak. Slikali smo se, davali autograme više od sat vremena... Hvala svima kojima su mi poslali slike sa okupljanja. Nisam mogla da skinem osmeh sa lica. Jako dugo gledam vlogove poznatih youtubera i zamisljam kakav li je osećaj kada se potpisuju i slikaju na okupljanjima. I sada se to desilo meni, za tako kratko vreme.Dozivali ste me sa svih strana i nisam znala sa kim pre da se slikam i gotovo da nisam videla Andreu, Ružu i Mariju punih sat vremena. Na kraju kada smo se slikali ispričali smo se malo, a onda smo nas četiri otišle u Ušće i konačno sele da se odmorimo. Nakon toga oprostile smo se sa Andreom, a nešto kasnije i sa Ružom. Želela sam da plaačeem, provele smo zajedno par sati, a imam osećaj kao da ih poznajem čitav život. Obećale smo jedna drugoj da ćemo se opet  videti i to što pre. Marija i ja smo poslednje ostale, tako da smo to iskoristile i snimile video za moj Youtube kanal u dvorištu nekog vrtića, jer je u Beogradu gotovo nemoguće pronaći lokaciju za snimanje gde je mirno, lepa priroda, svetlo itd... I tako, Marija me je ispratila do autobusa i onda sam krenula da razmišljam o svemu gore navedenom. Da bih prekinula razmišljanje upalila sam muziku i onda sam stigla kući.Na početku posta sam rekla da ovo pišem da bih inspirisala buduće youtubere i blogere. Iskustvo koje sam imala u ponedeljak je iskustvo koje nikada ne bih imala da se nisam upustila u ovo. Uz malo truda svi možete imati dan kakav sam ja imala u ponedeljak. Da je teško, jeste-bezbroj noći koje sam provela uredjivajući snimke, sate snimanja i nerviranja. Zatim najteži deo sa kojim ćeš se susreti-otkriće tvog Youtube kanala ili bloga od strane tvoje škole i grada. Medjutim to je sve deo ovoga, i bez toga ne bih imala ovo što danas imam. Bezbroj besplatnih krpica i šminke koju sam dobila, saradnje sa mnogim brendovima, sve followerse na društvenim mrežama i  meni najvažnije od svega šesnaest hiljada najboljih drugova i drugarica. Hvala vam za sve! Voli vas vaša Jana,xxx.






Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 коментара:

  1. Gledala sam Marijin i Andrein vlog i verujem da vam je bilo prelepo, to je nešto što svaki jutjuber i bloger želi, a vama se to ispunilo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svaka cast, odlican tekst, dobro si opisala sve sto jedan jutjuber ili bloger moze da prozivi, jedva cekam da se vidimoo da mi sve pricas ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Drgao mi je sto ste se upoznale.Jer znam kakav je osecaj upoznati nekog kog znas samo preko interneta.
    Odgledala sam vlogove,ali malcice sam ljubomorna sto vas ja nikad necu upoznati. Samo da li bi mogla da mi kazes odakle si

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam gledala Marijin video u vezi ovoga i čini mi se kao iskustvo koje se nikada ne zaboravlja.
    Pročitala sam i ceo tvoj post,slike su ti predivne.

    P.S.ja razmisljam da postanem jutjuberka,ali jos nisam odlučila šta i kako,pa posto ja imam i blog bilo bi mi drago da pogledas i das svoje misljenje.
    Steta sto nisam znala za taj meet up,sigurno bih dosla.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je sto ste se konacno nasle.Post ti je divan,bas lepo pises,sigurno si mnogima dala nadu i ohrabrila ih da snimaju,mogao bi neki post biti o lakovima za nokte..

    ОдговориИзбриши
  6. Super je post, gledala sam vlogove sa meet up-a...

    Poseti mom blog I uclani se ako zelis, novaa sam:
    milicasworld07.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. very beautiful young sexy girl. would love to chloroformed her, shove in my car and kidnap...rape her every day in doggy pose and cum deep up in her divinely tender tight pussy, omg!

    ОдговориИзбриши