Nigde bez Llums

Dokaz o tome koliko volim Llums kozmetiku nisu samo moji mnogobrojni video klipovi u kojima sam pricala o kozmetici, vec i bezbroj slika i broj postova o njima. Danas cu vam predstaviti neke novitete i reci nesto vise o istim.





Lakovi za nokte

Imala sam prilike da isprobam tri nova Llums laka u nijansama Gold, Snow Angel i Glitter. Omiljena mi je Angel, iako je to bio tezak odabir jer su sve zaista divne i pune sljokica, za razliku od lakova drugih drogerijskih brendova. Koji je vas omiljeni?





Karmini

Imam nove omiljene nijanse. Iz favorita znate koje sam pre obozavala, medjutim ovog meseca sam neprestalno koristila boje 04 i 12 sa slike. Tople su i prelepog tona. Po mom misljenju odlicne za specijalne prilike i dogadjaje.


Hajlajter/bronzer

Ovaj Llums proizovod sam koristila gotovo stalno kao brozner, a ponekad i kao hajlajter. Pristupacan je, a nijansa je divna.


          Glam Supreme senke za oci

Ovo je bio prvi put da sam isprobala tecne senke za oci i odusevila sam se. Verujem da je ovo novi proizod brenda Llums i neizmerno sam zahvalna sto su ga ubacili u prodaju. Sminkanje ociju je desetine puta lakse sa njima.


 Fixing Spray

Ovo je prvi fiksator koji sam ikada probala sama da koristim. Svidja mi se jer sminka ostaje duze na licu, lagan je i super radi. Topla preporuka!



Highlighter stick

Imala sam prilike da isporbam tri nijanse. Omiljena mi je ova tamna u boji 03 Bronze, jer sam otkrila da za moj ten super funkcionise kao bronzer. Takodje volim i nijansu 01, medjutim nju koristim samo kao hajlajter i odlicna je nijansa za to.




Omiljeno rumenilo svih vremena

Imam osecaj da je nepotrebno pricati vise o ovome, jer sam ga spomenula u gotovo svako Makeup tutorijalu. Boje cigle je i meni savrseno odgovara. Ne bih ga menjala ni za jedan na svetu!








Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 коментара:

  1. Predivan post! <3
    U tvojim videima sam čula o LLUMS kozmetici,ali ja nažalost nemam njihove proizvode! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ja inače nisam probala Llums proizvode, ali sam zato dosta slušala o njima i definitivno ću probati bar nešto! Slike su predivne :)
    btw; super si, ali trebalo bi da promeniš caption bloga, više nemaš 16 već 18 godina :) xd

    ОдговориИзбриши
  3. Blog ti je odličan sve jedno što pišeš o ženskim stvarima blog ti je vrh❤❤

    posjetite moj blog puno bi mi znacilo❤

    link bloga: marinnjambresic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Blog ti je odličan sve jedno što pišeš o ženskim stvarima blog ti je vrh❤❤

    posjetite moj blog puno bi mi znacilo❤

    link bloga: marinnjambresic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pogledajte i moj blog,naći ćete što šta zanimljovo
      https://jelenapopovic9980.blogspot.rs/?m=1

      Избриши
  5. Odlican post, nova sam blogerka, pa moze li preporuka za neke kompanije, imam dosta proizvoda o kojima mogu vec sad pisati, da pocnem? Ako ima neko, molim da odgovori. Hvala❤

    ОдговориИзбриши
  6. i want all this :) amazing
    Great Post. Lovely Blog.
    Follower # 752
    I am following your blog. hope follow back,xxx
    BeautyDrugs new blog post click & comment

    ОдговориИзбриши